10 Ağustos 2012 Cuma

Şirin Gelin Damat


İlk olarak polardan yaptığım bu bebekleri paylaşmak istedim. Bu şirin çift için kalıp vermek isterdim ama kalıplarını tamamen doğaçlama çalıştım. Yalnızca vücütları ayrı kol ve bacakları ayrı dikip birleştirdimki hareket edebilsinler...


Yüzlerini ise önce çizip sonra işledim. Gözbebekleri siyah puldan, siz renkli de yapabilirssiniz. Hanımefendinin gelinliği ipek ve dantelden özenle hazırlandı.


Saçlarını önce yuvarlak birer file örerek başlarına sabitledim ve saç tellerini tek tek bu filenin üzerine tığ yardımıyla düğümledim. Beyefendinin kravatı kullanılmayan eski bir kravatı küçülterek yapıldı. Takım elbisesi ise kalın siyah kumaştan dikildi.


İşte bu kadar. Yapım aşamalarını fotoğraflayamadım. Bu zamana kadar yaptığım çalışmaların fotoğraflarını paylaştıktan sonra yeni çalışmalarımın yapım aşamalarını fotoğraflayacağım. 
( çiftimiz satıldı :) sipariş alıyoruz)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder