11 Ağustos 2012 Cumartesi

Yumuşacık bi kalbi olan ayıcık...

El yapımı oyuncaklar her zaman daha sıcak bir görünüme sahip oluyor bence. Bu yüzden oyuncak yapmayı çok seviyorum. Bu tatlı ayıcığı polardan diktim. Kalıbını yabancı bir siteden bulmuştum ancak ne yazık ki bir daha bulamadım. Yapmak isterseniz sanırım oyuncak ayı yapımı yazıp bayağı bir aramıştım. Dikimi bittikten sonra içerisine elyaf doldurdum. Yumuşacık oldu.


Daha da nostaljik olması için kumaş kısımlarını çiçekli sıcak renklere sahip bir kumaştan çalıştım. Gözlerini de yine hazır tüm oyuncaklarda olan gözlerden değil de düğmelerden yaptım ki bizi çooook eskilere götürsün. 



Son olarak ayıcığımın sol tarafına bir kalp aplike yaptım. O artık hem nostaljik, hem de sevgi dolu...


Bu sevimli ayı için fiyat yazamıyorum çünkü onu oğluma yaptım :)




2 yorum:

  1. bunun lütfen kalıbını bulmama yardım edin kardeşimin proje ödevi ne yardımcı olabilirsiniz hiç bir yerde kalıp bulamadım :(

    YanıtlaSil
  2. merhabalar...
    http://www.howjoyful.com/2010/05/howjoyful-bear-tutorial-and-pattern/
    bu adresten kalıbı indirebilirsiniz...

    YanıtlaSil